Pun si eu o intrebare furnizorului de electricitate – bai “smecherilor”, eu inteleg ca e criza, dar chiar asa sa nu mai aveti nici un numar de fix local in ceea ce priveste deranjamentele. Imi dau seama ca d.p.d.v. al costurilor e mai bine asa, dar ca sa sun la voi (la numarul ala cu 3 cifre) si sa vorbesc cu cineva, imi cam ia ceva timp, care poate pentru unii e pretios, sau chiar unii au o urgenta si nu isi permit sa stea si sa butoneze 1, 2…5, etc., in functie de optiunile din centrala.
Pai mai oameni buni, voi nu sunteti furnizori de telefonie, ci de ceva mai important, pentru ca daca luam de exemplu iarna si lipsa de curent intr-o zi, atunci ne dam seama ca e putin grav, ca nu mai merg centralele sau alte instalatii de incalzire.
PS – si cu faza cu codul de client e si mai tare, pentru ca daca nu il ai (de pe factura), abia te gasesc baietii in sistem.