Da, e important page rank-ul, si toti alergam dupa el. Ne inscriem in directoare web (care apoi nu mai functioneaza), facem parteneriate, link-exchange (cu unii care ne sterg link-ul dupa cateva zile, ca asa au invatat ei ca se face o relatie intre webmasteri), dar daca nu e cum zice toata lumea despre PR.
Adica, daca cineva care plateste la un moment dat la ei va fi favorizat? Asta n-ai de unde sa o stii, dar mi-e ca o sa se practice in viitor. Iar in conditiile astea de criza, cand toata lumea alearga sa vanda, sunt sigur ca se gasesc si din astia care sa arunce banul pentru a fi mai sus cu site-ul.
Ideal ar fi sa nu se intample asa ceva, ca astfel si Google si-ar pierde din reputatie, dar cum am mai zis intr-un post anterior, lumea a ajuns prea dependenta de motorul de cautare si pentru orice chichita apeleaza la el (chiar daca anterior a descoperit un site pe care se poate baza si care are legatura cu cautarea respectiva). Din care rezulta concluzia ca – chiar daca o sa accepte oferte si se si descopera, chestiile astea nu o sa ii afecteze pozitia.